דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספרה לכלבים עד הבית 

מאת    [ 06/06/2010 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 5115 פעמים ]

 

כאשר הקיץ מגיע והימים נעשים חמים מרגע לרגע, רצוי מאוד לקחת את חיית המחמד שלכם, בין אם זה כלב ובין אם זה חתול למספרת כלבים או חתולים. תספורת לכלבים תועיל גם לכלב שלך וגם לך. הכלב לא יסבול מהחום הגדול, ואתה לא תסבול מבית מלא שערות. בנוסף לזאת, כאשר אתה לוקח את הכלב שלך או החתול שלך למספרה, אתה דואג לניקיונו שלו, כך לא ידבקו אל הכלב או החתול פשפשים וכל מיני אורחים לא רצויים.

 

את התספורת לכלבים עושים במספרה לכלבים. העניין הוא שלא תמיד הכלב שלכם ירוץ מרצונו למספרה, הכלבים בדרך כלל לא אוהבים שמספרים אותם. ועל כן ללכת למספרת כלבים ידרוש מכם טרחה לא קטנה, תצטרכו להכניס את הכלב לרכב בכוח. הכלב שכבר צופה מראש מה הולכים לעשות איתו וודאי יתחיל להלחם, וזה לא יהיה קל ונחמד בכלל. כל זה במקרה שיש לכם רכב. המקרה היותר גרוע הוא שאין לכם רכב, ואתם צריכים להיסחב עם הכלב המרדני ברחובות העיר.

 

הבשורות הטובות הן שיש מספרות כלבים ניידות. מספרת כלבים ניידת היא אחת שמגיעה אליך עד סמוך למקום מגוריכם, ושם מבצעת את התספורת לכלבים או לחתולים. מספרה לכלבים ניידת פותרת לכם בעיות רבות, בעיית ניידות עם החיה למרחקים, גם כאשר מתחילה כבר התספורת הכלב ממושמע יותר ונינוח יותר משום שהוא מכיר את הסביבה.

 

בנוסף לזה, מספרת כלבים ניידת דואגת לניקיון הכללי של הכלב. לאחר התספורת הכלב נכנס לאמבטיה מפנקת. זה נכון, לרוב הכלבים לא אוהבים אמבטיות, ויש אף כאלה שמתנגדים בכל תוקף למקלחת. אך למספרה הניידת יש את סוד הגישה אל הכלבים שלכם. היא גם דואגת לגזיזת הציפורניים שלו, וניקוי הלכלוך המצטבר מתחת לציפורניים.

 

מספרת הכלבים מספקת שירותי מספרה לא רק לכלבים כי אם גם לחתולים. ישנם חתולים הסובלים מחום יותר מאחרים, שיש לדאוג לספר אותם פעם בתקופה על מנת שלא יגרם להם סבל מהחום. חתולים מהסוג הזה, שלא מספרים אותם בזמן עלולים להתנהג באופן מוזר מאד במשך כל חודשי הקיץ.

 

העניין הוא שכאשר באים לספר חתולים, זה לא פשוט בכלל. החתול לא נותן שאדם זר יתקרב אליו עד כדי כך, ובטח לא כאשר בידו עצם בלתי מזוהה. ועל כן מספרות רבות משתמשות בהרדמה כללית בזמן התספורת. ולכן, אנשים רבים נמנעים מתספורת לחתולים, משום שההרדמה מזיקה להם. במספרות כלבים יחידות מסוגן לא משתמשים בהרדמה כללית, אלא בטשטוש קל וכך טוב יותר הן לחיית המחמד והן לבעליו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב